Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (23)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Догадайло Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Догадайло Я. В. 
Критерії економічної результативності звичайної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - вип. 21. - С. 86-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_21_10
Уточнено склад критеріїв економічної результативності діяльності підприємства шляхом розгляду не п'яти, а шести критеріїв: прибутковість, продуктивність, економічність, дієвість, положення на ринку та ефективність розвитку. Також запропоновано використовувати економічну результативність як показник, що відображає успіх звичайної діяльності підприємства за умов ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.329 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Догадайло Я. В. 
Матриця Моблі як комплексний бюджетний документ підприємств дорожнього господарства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 159-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_17
Обгрунтовано доцільність використання матриці Моблі для характеристики майбутніх результатів діяльності підприємства з трьох боків: ефективності господарювання кожного виду діяльності, фінансового стану підприємства та періодів, в яких очікуються надлишки або нестача грошових коштів. Використання матриці Моблі дозволить керівникам підприємств дорожнього господарства швидко одержати повносистемне уявлення про майбутні результати діяльності на підставі одного документу замість трьох, що запропоновано використовувати зараз.
Попередній перегляд:   Завантажити - 6.42 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Догадайло Я. В. 
Обґрунтування складу потенціалу підприємств дорожньої галузі [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 182-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.954 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Догадайло Я. В. 
Бюджетна модель підприємств дорожнього господарства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 156-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_16
Здійснено аналіз підходів щодо формування бюджетної моделі підприємства та наведено основні результати, одержані автором шляхом досягнення визначеної мети дослідження. Основна мета полягала в обгрунтуванні бюджетної моделі підприємств дорожнього господарства, що відповідає специфіці дорожньої галузі та вимогам до бюджетування як управлінської технології підприємства. Вимоги передбачають: наявність взаємопов'язаних бюджетів, що дозволяють здійснювати планування, аналіз фактичного стану та збір даних з аналізу ефективності роботи підприємства в одному розрізі, гнучкість та відповідність вимогам керівництва. Одержано подальший розвиток бюджетною моделі підприємства дорожнього господарства шляхом додавання до неї трьох бюджетів: додаткових витрат, коштів на покриття ризику та матриці Моблі. Для обгрунтування моделі використано такі методи дослідження як логіко-теоретичне узагальнення, порівняльний аналіз, моделювання, формалізація та індукція. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані керівниками підприємств дорожнього господарства або їх заступниками з економічних питань, які зацікавлені у підвищенні ефективності роботи підприємств. Впровадження одержаних результатів у практичну діяльність підприємств дорожнього господарства забезпечить прозорість відображення результатів та витрат функціонування, тим самим створюючи сприятливі умови для ухвалення ефективних управлінських рішень у найкоротші терміни, що є однією з передумов застосування бюджетування як управлінської технології.
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.473 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Догадайло Я. В. 
Система підконтрольних показників підприємств дорожнього господарства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 25. - С. 153-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_25_15
Розглянуто існуючі підходи до забезпечення взаємозв'язку бюджетування із процесом реалізації стратегічних цілей підприємства. Основна мета дослідження полягає в обгрунтуванні системи підконтрольних показників для підприємств дорожнього господарства, що дозволить пов'язати бюджетування зі стратегією підприємства шляхом використання її як методичної основи для розробки форматів основних бюджетів. В роботі в основі такої системи запропоновано використовувати систему збалансованих показників за кожною з чотирьох стратегій розвитку. Остання обирається на підставі здійснення на підприємстві SWOT-аналізу. Обгрунтовано систему підконтрольних показників підприємств дорожнього господарства на основі збалансованої системи показників, склад якої визначається однією зі стратегій розвитку: "Максі-Максі", "Міні-Максі", "Максі-Міні" або "Міні-Міні". Для розробки системи підконтрольних показників було використано такі методи дослідження, як логіко-теоретичне узагальнення, порівняльний аналіз, моделювання, формалізація, індукція та метод експертних оцінок. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані заступниками з економічних питань, економістами або бухгалтерами-аналітиками, які займаються бюджетуванням або плануванням роботи підприємства. Використання системи підконтрольних показників у практичній діяльності підприємств дорожнього господарства дозволить ув'язати бюджетування із процесом реалізації не тільки тактичних, але і стратегічних цілей підприємства, а також стане джерелом релевантної інформації для прийняття управлінських рішень та передумовою стимулювання працівників на досягнення поставлених перед підприємством цілей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.139 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Догадайло Я. В. 
Вимірювання економічної результативності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 76-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_8
Розглянуто питання вимірювання економічної результативності діяльності підприємства. Основна мета дослідження полягає в удосконаленні методичних основ вимірювання економічної результативності шляхом забезпечення повносистемного її охоплення та формування основи для об'єктивного аналізу й оцінки економічної результативності. Удосконалено інформаційну базу вимірювання економічної результативності підприємства, що являє собою поле економічної результативності, утворене за допомогою матричного методу на основі упорядкованих одинадцяти абсолютних показників, що характеризують основні напрями діяльності підприємства. Запропонована база забезпечує повносистемне охоплення економічної результативності, передає характер розвитку підприємства, відповідає сучасним вимогам стандартів бухгалтерського обліку і дозволяє здійснювати об'єктивний аналіз не тільки прибуткових, але і збиткових підприємств. На основі використання методу головних компонент, варимаксобертання та інших статистичних методів дослідження уточнено інформаційну базу вимірювання критеріїв економічної результативності шляхом виділення в її полі блоків показників, що характеризуються спільністю змісту: прибутковості, продуктивності, економічності. Розгляд співвідношення темпів зміни вищенаведених блоків по відношенню один до одного дозволить визначати правильність і рівень виконання поставлених цілей з урахуванням характеру розвитку підприємства. Одержані результати досліджень можуть бути використані керівниками, які зацікавлені у забезпеченні економічної результативності роботи підприємства. Застосування запропонованих розробок забезпечить підприємства всебічною інформацією про хід виконання поставлених цілей, дозволить одержати детальне уявлення про характер як власного розвитку, так і конкурентів, та піддвищить здатність своєчасно реагувати на критичні відхилення від визначених цілей. Все це є передумовами забезпечення успіху будь-якого підприємства за умов ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.684 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Догадайло Я. В. 
Калькулювання собівартості робіт організацій дорожнього господарства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 27. - С. 128-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_27_13
Здійснено класифікацію методів калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) за трьома ознаками, що доповнюють одна одну та забезпечують виконання певної передумови здійснення процесу управління витратами. Наведено основні результати, одержані автором шляхом виконання визначеної мети дослідження. Основна мета полягала в обгрунтуванні методу калькулювання собівартості робіт з експлуатаційного утримання, ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг, який необхідно використовувати сучасним організаціям дорож нього господарства згідно з вимогами управління витратами за умов ринку та одержан ня релевантної інформації для прийняття управлінських рішень. Вимоги полягають у забезпеченні можливості виконання запропонованим методом кожної функції контролін гу з урахуванням специфіки дорожнього господарства. У роботі одержав подальший розвиток процес калькулювання собівартості дорожніх робіт шляхом застосування методу "Позамовний усічений стандарт-кост". Для надання можливості практичного застосування запропонованого методу було визначено послідовність дій з калькулювання собівартості дорожніх робіт та формування фінансового результату організації. Для обгрунтування методу було використано такі методи дослідження, як абстрагування, логіко-теоретичне узагальнення, порівняння, моделювання, формалізація, дедукція та індукція. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані керівниками організацій дорожнього господарства або їх заступниками з економічних питань, які зацікавлені у підвищенні ефективності роботи організацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.169 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Догадайло Я. В. 
Методи бюджетного планування в підприємстві [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 28. - С. 52-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_28_7
Вирішено питання аналізу та систематизації існуючих методів бюджетного планування та вибору найбільш доцільних для використання в підприємствах дорожнього господарства. Основна мета дослідження полягає в уточненні класифікації існуючих методів бюджетного планування шляхом ретельного аналізу їх сутності, переваг і недоліків та обгрунтуванні видів методів бюджетування доцільних для використання підприємствами дорожнього господарства. Уточнено сутність поняття "метод бюджетного планування" та удосконалено класифікацію методів бюджетного планування шляхом додавання цільового методу до ознаки вихідна база бюджетного планування та експериментально-дослідного, експертних оцінок та комплексного методів до ознаки спосіб розрахунку планових бюджетних показників. Запропонована класифікація дозволить комплексно охопити існуючи методи бюджетного планування та більш всебічно здійснювати планування діяльності з урахуванням не тільки існуючих тенденцій розвитку підприємства або їх відсутності, але і цільового розвитку підприємства, останнє відповідає вимогам управління підприємством в умовах ринку. На основі аналізу специфіки функціонування та принципів бюджетування для підприємств дорожнього господарства були обрані найбільш доцільні для використання методи бюджетного планування за кожною з шести ознак класифікації. Для класифікації та вибору методів бюджетного планування, доцільних для використання підприємствами дорожнього господарства, було застосовано наступні методи дослідження: абстрагування, логіко-теоретичне узагальнення, аналогії, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція та індукція. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані керівниками, їх заступниками з економічних питань та працівниками, які зацікавлені в дійовому впровадженні бюджетування в підприємстві. Застосування запропонованої класифікації методів та реалізація обраних методів бюджетного планування забезпечить підприємствам здійснення бюджетування згідно його принципам, що дозволить запобігти типових помилок бюджетування за сучасних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.461 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Догадайло Я. В. 
Оценка конкурентных преимуществ предприятий дорожного хозяйства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2017. - Вип. 29. - С. 109-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2017_29_10
Усовершенствован методический подход к оценке конкурентных преимуществ путем обеспечения объективности оценки эффективности использования составляющих потенциала предприятий дорожного хозяйства и рассмотрения в качестве базы сравнения данных только приоритетного конкурента. Объективность оценки достигается на основе применения метода динамического норматива, позволяющего при свертывании системы показателей анализа конкурентных преимуществ предприятия учесть условие эффективности использования каждой составляющей потенциала предприятия. Для практической реализации предложенного методического подхода были обоснованы динамические нормативы для каждой составляющей потенциала предприятий дорожного хозяйства, представляющие собой эталонную модель эффективности использования соответствующих ресурсов предприятия. Для получения представленных результатов были использованы такие методы исследования, как абстрагирование, логико-теоретическое обобщение, сравнение, моделирование, формализация, анализ, синтез, дедукция, индукция, системный подход и метод динамического норматива. Предложенные результаты исследований могут быть использованы работниками организаций дорожного хозяйства, которые заинтересованы в повышении эффективности работы организаций.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.762 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Догадайло Я. В. 
Оцінка потенціалу підприємств дорожнього господарства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2017. - Вип. 30. - С. 115-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2017_30_14
В результаті аналізу існуючих підходів удосконалено методичний підхід щодо оцінки потенціалу підприємства шляхом забезпечення кількісної оцінки складових потенціалу підприємств дорожнього господарства з урахуванням їх вагомості, впливу на потенціал чинників зовнішнього середовища та специфічних умов функціонування підприємств дорожньої галузі. Під потенціалом підприємства розуміється узагальнююча динамічна характеристика внутрішніх ресурсів підприємства, що формують його можливості та забезпечують розвиток у цільовому напрямку; з урахуванням чинників зовнішнього середовища. Об'єктивність оцінки досягається на підставі застосування методу секторів, що дозволяє під час згортання системи показників аналізу потенціалу підприємства урахувати характер стратегії розвитку підприємства. Для практичної реалізації запропонованого методичного підходу було обгрунтовано систему показників аналізу потенціалу підприємств дорожнього господарства, обрано метод щодо визначення вагомості кожної складової потенціалу підприємства, розроблено матрицю перспективної оцінки потенціалу, що ураховує вплив на нього чинників зовнішнього середовища, та визначено послідовність дій щодо оцінки потенціалу підприємств дорожнього господарства. Для одержання описаних результатів було використано такі методи дослідження, як логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція, системний підхід, метод експертних оцінок, метод попарного порівняння та метод секторів. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані працівниками організацій дорожнього господарства, зацікавленими у сталому розвитку організацій як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.633 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Левченко О. П. 
Побудова моделі корпоративної соціальної відповідальності підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Левченко, Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 31. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_31_7
В результаті аналізу існуючих моделей корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємства набула подальшого розвитку модель КСВ підприємства, шляхом урахування пріоритетності її складових, що формується виходячи з характеру стратегії КСВ. Дану модель запропоновано розглядати у вигляді матриці, що складається: по вертикалі - з чотирьох видів відповідальності: економічної, правової, етичної та філантропічної; по горизонталі - з двох напрямів прояву цих складових: зовнішнього та внутрішнього. В основі матриці - економічна відповідальність, її внутрішній прояв полягає в одержанні економічних вигід підприємством, а зовнішній - у задоволенні потреб споживачів. Внутрішня складова правової відповідальності полягає в оформленні та здійсненні трудових відносин відповідно до вимог законодавства, зовнішня - відповідно до вимог суспільства до здійснення діяльності, що не суперечить правовим нормам. Внутрішня спрямованість етичної відповідальності полягає в забезпеченні можливості реалізації прав персоналу, акціонерів та інших учасників корпоративних відносин, зовнішня - відповідно діяльності підприємства кодексу корпоративної поведінки. Філантропічна відповідальність полягає у спонуканні підприємства до здійснення соціально корисних дій, добровільної участі в соціальних програмах та ін. Матрична форма моделі дозволяє визначити охоплені й перспективні напрями КСВ підприємства, наочно відобразити співвідношення внутрішнього і зовнішнього напрямів КСВ, виявити фактичний рівень КСВ і резерви її поліпшення в майбутньому, в межах кожної складової врахувати вплив фактора часу на розвиток КСВ і спостерігати за виконанням заходів, передбачених соціальною політикою, врахувати характер стратегії КСВ і специфіку діяльності підприємства. Для одержання описаних результатів були використані наступні методи дослідження: логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція та системний підхід. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані працівниками підприємств, зацікавленими в ефективному розвитку корпоративної соціальної відповідальності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.014 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Догадайло Я. В. 
Метод статистичного аналізу бухгалтерських рахунків як інструмент CVP-аналізу [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло, А. О. Лабунська // Економіка транспортного комплексу. - 2018. - Вип. 32. - С. 152-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2018_32_13
На підставі аналізу існуючих методів класифікації витрат за критерієм реагування на зміни в обсязі діяльності було обгрунтовано доцільність використання в якості інструменту CVP-аналізу метод статистичного аналізу бухгалтерських рахунків. Він дозволяє здійснити класифікацію з урахуванням динамічного характеру середовища підприємства. На підставі розроблених критеріїв були виявлені та усунені недоліки обраного методу. В результаті удосконалено метод статистичного аналізу бухгалтерських рахунків шляхом використання іншого підходу до визначення величин змінних та постійних витрат, що дозволяє максимально враховувати сезонні коливання обсягу діяльності підприємства протягом року. На підставі використання удосконаленого методу були класифіковані витрати підприємств дорожнього господарства на постійні та змінні у постатейному розрізі. Планування та контроль витрат за запропонованими статтями дозволить у будь-який час визначати змінні витрати на одиницю діяльності та постійні витрати без повторного використання методу класифікації витрат. Уточнено сутність CVP-аналізу в сучасних умовах. Під ним пропонується розуміти інструмент управління процесом досягнення оперативних цілей підприємства шляхом безперервного системного удосконалення роботи підприємства на підставі систематичного відстеження та вивчення залежності між змінами об'єму діяльності, загальними надходженнями від реалізації продукції, витратами та прибутком. Для одержання описаних результатів були використані наступні методи дослідження: логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, аналогія, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція, системний підхід, статистичний аналіз, аналіз бухгалтерських рахунків, прямий розрахунок, графічний, спрощений статистичний аналіз, конструктивно-аналітичний, статистичний, статистичний аналіз бухгалтерських рахунків. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані керівниками підприємств, їх заступниками з економічних питань та працівниками, які зацікавлені в ефективному управлінні підприємством за сучасних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.079 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Догадайло Я. В. 
Сутність та призначення CVP-аналізу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло, А. О. Лабунська // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 70-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_7
На підставі аналізу наявних підходів щодо визначення сутності, призначення, мети та завдань CVP-аналізу було визначено мету, призначення та основні завдання операційного аналізу в сучасних умовах. Як аналітичний матеріал було використано 22 літературних джерела за останні 12 років, обрані на підставі розробленого алгоритму дослідження. Після вивчення підходів щодо визначення суттєвої ознаки сутності поняття "CVP-аналіз" було виявлено, що певна єдність думок з'явилася лише протягом останніх 10 років. На підставі використання контент-аналізу було вдосконалено сутність поняття "CVP-аналіз" шляхом комплексного врахування його призначення, мети, завдань та особливостей функціонування підприємств в умовах соціально орієнтованої ринкової економіки. Під ним пропонується розуміти інструмент управлінського обліку, який допомагає приймати управлінські рішення шляхом вивчення залежності змін витрат, обсягу виробництва та реалізації продукції, з метою попередження збитковості підприємств в умовах підвищення конкуренції та посилення соціальної відповідальності бізнесу. Виходячи із сутності, була обгрунтована доцільність використання операційного аналізу як одного з інструментів антикризового управління підприємством за сучасних умов. У подальшому планується обгрунтувати перелік показників CVP-аналізу, який би врахував особливості сучасної соціально орієнтованої ринкової економіки. Для одержання описаних результатів були використані такі методи дослідження: логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, аналогія, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція, системний підхід, морфологічний аналіз, контент-аналіз, ранжування та групування. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані фінансовими директорами, їх заступниками та працівниками, які зацікавлені в ефективному управлінні підприємством за сучасних умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.441 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Догадайло Я. В. 
Забезпечення економічної результативності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло, А. В. Кононенко // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 34. - С. 39-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_34_5
Розглянуто питання впровадження результативного підходу до управління підприємством як передумови успішного функціонування останнього в умовах ринку. Одержано подальший розвиток: методичний підхід щодо забезпечення економічної результативності діяльності шляхом додавання етапів перспективної оцінки відповідно результативності та економічної результативності, які дозволять передбачати майбутнє та використовувати можливості зовнішнього середовища; методичний підхід щодо комплексної оцінки економічної результативності підприємства на підставі додавання трьох етапів, що забезпечують своєчасне усунення слабких сторін забезпечення економічної результативності, урахування впливу на економічну результативність чинників не тільки внутрішнього, але і зовнішнього середовища та дозволяють характеризувати правильність поставлених цілей у перспективі. Удосконалено методичний підхід до аналізу та інтегральної оцінки економічної результативності шляхом уточнення змісту кожного з його етапів та додавання ще двох, що забезпечують об'єктивність процесу виявлення та усунення слабких сторін забезпечення економічної результативності. Для одержання описаних результатів були використані такі методи дослідження: логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, аналогія, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція, системний підхід. Використання запропонованих розробок забезпечить підприємствам всебічну інформацію про рівень виконання цілей, характер як власного розвитку, так і конкурентів, здатність своєчасно реагувати на критичні відхилення від визначених цілей та перспективне планування рівня досягнення економічної результативності. Все це дозволить керівництву підприємства сьогодні роботи те, про що інші будуть думати тільки завтра, що є основним принципом успішного функціонування в умовах ринку.Розглянуто питання впровадження результативного підходу до управління підприємством як передумови успішного функціонування останнього в умовах ринку. Одержано подальший розвиток: методичний підхід щодо забезпечення економічної результативності діяльності шляхом додавання етапів перспективної оцінки відповідно результативності та економічної результативності, які дозволять передбачати майбутнє та використовувати можливості зовнішнього середовища; методичний підхід щодо комплексної оцінки економічної результативності підприємства на підставі додавання трьох етапів, що забезпечують своєчасне усунення слабких сторін забезпечення економічної результативності, урахування впливу на економічну результативність чинників не тільки внутрішнього, але і зовнішнього середовища та дозволяють характеризувати правильність поставлених цілей у перспективі. Удосконалено методичний підхід до аналізу та інтегральної оцінки економічної результативності шляхом уточнення змісту кожного з його етапів та додавання ще двох, що забезпечують об'єктивність процесу виявлення та усунення слабких сторін забезпечення економічної результативності. Для одержання описаних результатів були використані такі методи дослідження: логіко-теоретичне узагальнення, абстрагування, порівняння, аналогія, моделювання, формалізація, аналіз, синтез, дедукція, індукція, системний підхід. Використання запропонованих розробок забезпечить підприємствам всебічну інформацію про рівень виконання цілей, характер як власного розвитку, так і конкурентів, здатність своєчасно реагувати на критичні відхилення від визначених цілей та перспективне планування рівня досягнення економічної результативності. Все це дозволить керівництву підприємства сьогодні роботи те, про що інші будуть думати тільки завтра, що є основним принципом успішного функціонування в умовах ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.809 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Догадайло Я. В. 
Вибір пріоритетного конкуренту підприємства [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло // Економіка транспортного комплексу. - 2020. - Вип. 35. - С. 144-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2020_35_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Догадайло Я. В. 
Дослідження еволюції підходів до аналізу змісту результативності діяльності [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло, Н. Г. Суконна // Економіка транспортного комплексу. - 2020. - Вип. 36. - С. 77-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2020_36_7
Досліджено еволюцію підходів до аналізу змісту поняття "результативність" вітчизняними та закордонними вченими за останні тридцять років. Аналітичним матеріалом стали двадцять шість літературних джерел, вибраних на підставі наявного алгоритму дослідження, що передбачає дослідження не менш ніж вісімнадцяти думок експертів з питання, що досліджується. Визначено, що останні п'ять років спостерігається певна єдність думок щодо суттєвої ознаки поняття "результативність", тому саме поняття будуть предметом подальшого дослідження. У процесі роботи подальший розвиток отримало визначення змісту поняття "результативність діяльності підприємства" за допомогою комплексного врахування її призначення, всебічності, взаємозв'язку чинників загального середовища підприємства та особливостей функціонування підприємств у сучасних умовах ринкової економіки. Результативністю діяльності підприємства запропоновано визначати категорію, що характеризує успіх підприємства в умовах ринку є комплексним результатом його діяльності, що відображає рівень досягнення та правильність поставленої мети з мінімально можливими витратами та помилками. Для отримання зазначених вище результатів були використані такі методи дослідження: історичний, узагальнення, абстрагування, порівняння, аналогії, моделювання, формалізації, аналізу, синтезу, дедукції, індукції, системний підхід, метод морфологічного аналізу, ранжування, контент-аналізу, групування та експертних оцінок. Здійснення управління результативністю діяльності підприємства на основі визначеного змісту цього поняття дозволить керівникам підприємства та їх підлеглим організовувати роботу підприємства відповідно до вимогам успішного розвитку в сучасних умовах. У подальшій роботі планується визначити перелік критеріїв результативності на підставі їх відповідності глобальній меті сталого розвитку до 2030 р.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.474 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Догадайло Я. В. 
Діагностика економічної результативності логістичної діяльності організації [Електронний ресурс] / Я. В. Догадайло, О. П. Левченко, Ю. А. Бодра // Економіка транспортного комплексу. - 2021. - Вип. 37. - С. 76-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2021_37_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.082 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського